Saturday 25 February 2012

‎*untukmu*

‎*untukmu*

,,,,,,,,♥ sayangku
,,,,,,,,,,,,,,♥ biarlah kita
,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,♥ selalu ada rasa sayang
,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,♥ ku tahu sayang sibuk
,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,♥ namun kasih kita tetap segar
,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,♥ sayangku
,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,♥ teruskan lah kerjayamu
,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,♥ aku doakan semoga syg berjaya
kini aku ingin syg bahagia
teruskan bersama darah seni mu
aku sentiasa sokong dibelangkangmu
semoga apa yang sayang hajati tercapai ...insyallah
selalu lah berdoa semoga ia sentiasa tenang
bersama lagu-lagu sayang
semoga dipuja berjuta perminat
,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,♥ sayangku
,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,♥ aku setia bersamamu
,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,♥ usah resah iye
,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,♥ kerana aku ada sayang aje
,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,♥ aku akan menjaga
,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,♥ cintamu
,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,♥ kasihmu

lukisan jiwaku untukmu,,,,,,,,,,,,♥ Qaseh ♥

No comments:

Post a Comment